Tips!

Var på Coop och handlade nu på morgonen, och köper man ett paket välling så får man en vällingdoserare med. Dom är ju väldigt bra så jag tänkte bara tipsa mina bloggläsande mammor om det :) Jag har en från Tupperware som jag fick av moster när jag började ge Elisia ersättning också. Tänk också på att blöjorna är mycket billigare på coop än på andra affärer här i stan. Alla pampersblöjor kostar 79:- där istället för över 100kr som på maxi t ex. Blir ju en hel del det på tid och längd! (med rabattkupongerna man får ibland kostar ett paket alltså 45-50spänn!!)

Ja, nog med coopreklam! Gav precis Elisia ett mål bestående av 50/50 havrevälling och ersättning. Det gick ner och det såg då ut som om hon tyckte om det. Tyvärr blev lillfisan tvärförkyld igår kväll så vi kan inte gå på babysimmet idag =( Men jag hoppas hon blir pigg snart.





Kommentarer
Postat av: Amanda

Buzzar du? ;)



Nä men jag säger ju att semper är bra med sina gratisprodukter. :D

2011-09-19 @ 11:54:10
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag som sett fram emot simmet!Pussa henne hela dag=)

2011-09-19 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0