Städhjälp?

Ja, Elisia river ner tvätt och kör runt med i sin gåstol, nu fösöker hon få tag på dammsugaren. Förstår att jag kommer att ha städhjälp om ett par år! ;)

Fröken har sovit så otroligt bra inatt! från 18-06.40. Det var flera veckor sedan hon sov så gott! Brukar behöva ge henne nappen några gånger under natten annars. Hon fick en alvedon igårkväll för det verkar vara fler tänder på G, dregglar mycket och försöker maniskt att gnussa sina strumpor i munnen. Allmänt grinig och kort i humöret var hon igår också. Men vi får se :) Idag verkar det vara full fart och solskenshumör! Hon behövde säkert en god natts sömn hon med! Lillhjärtat, mammas stolthet.


Bilder från morgonen




Kommentarer
Postat av: Lisa- mamma till Isac <3

Åh jag blir så avundsjuk när jag hör om bra nattsömn! Isac blir bara värre och jag vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte får sova snart :(

2011-09-22 @ 09:00:00
URL: http://lisasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0