Morgonen so far

Började med att min mobil valde att stänga ner sin skärm. "GOD NATT" sa den visst, pixlade ihop sig och dog. Det gjorde mig lite ledsen, då jag inte vill vara tvungen att använda en dumbphone. Men jag får låna Beas ena smartis medan min är på lagning.  Älskar dig!

Elisia är inte ett dugg mindre förkyld. Hon är nog kanske t om ändå snorigare idag. När ska det ge med sig? Hon har ju inte feber eller så, men märks på henne att hon är lite gnälligare än vanligt, och inatt så var det orolig sömn igen. Särskilt på förnatten. Inte för att jag vill klaga, jag vet att det finns andra som har det mycket värre på sömnfronten (lider verkligen med er) men jag vill att hon ska vara riktigt frisk igen! Just nu sitter hon och leker med lite köksredskap. Roligare än leksaker det uppenbarligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0