Jäkla förkylningar!

Hoppas att Elisias förkylning snart är över. Hon kan inte sova pga av att hon är så rosslig och snorig. Hon bara vaknar hela tiden och är ledsen då hon fortfarande är trött. Just nu sitter hon med sin pappa i soffan och myser lite. Men skulle tro att det är dags att försöka att få henne att sova igen snart. Inte lätt att vara liten när det är svårt att andas. Jocke har iallafall haft rätta "gunget" med vagnen idag så får hoppas att det funkar när det är dags att sova för natten också. Har lagt kokböcker under huvudändan hennes säng. Frågan är om det hjälper värst mycket.

På torsdag ska jag och Jocke eventuellt gå på bio. Både Bea och mamma har sagt att de kan vara barnvakt så ska höra med någon av dem om de fortfarande har lust. Jägarna 2 blir det nog för vår del, den är ju hyfsat "hajpad" nu så den ska bli kul att se!


Kommentarer
Postat av: Sandra olsson

Men den tänkte vi eventuellt se på lördag med :)

Vi kanske se då! Kramar

2011-09-19 @ 20:20:58
Postat av: Berith

Besserwisser som jag är måste jag säga att torsdag och lördag inte är samma dag;);) men filmen skulle nog jag oxå vilja se....

2011-09-20 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0