Det blir lite fånigt Ola Lindholm.

Först när hela den här kokaingrejen med Ola Lindholm kom fram så läste jag hans öppna brev och tyckte lite synd om honom. Jag kan medge att jag tänkte att han verkar vara helt oskyldig. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig! Nu tror jag då verkligen inte det. Så urbota löjligt att försöka försvara sig med att "jag vet hur jag fått i mig kokain men jag vill inte säga". Om han är så rädd om sitt anseende och verkligen inte har knarkat så borde han ju kunna berätta det. Men så är det ju inte förstås. Han har knarkat för att han ville det och för att han var dum nog att tro att man kan göra det som kändis och komma undan med det. Det borgar för att han nästan aldrig läst en tidning - alternativt har lite svårt för att ta till sig det han läser.

Jag tycker att det blir så fånigt att man inte kan erkänna sig skyldig när det står skrivet i pannan på en.  Blir ju en mindre grej utav det hela då också. "Ja, fan jag tog kokain i fredags när jag var på stureplan med ett gäng kollegor. Det var skitdumt och jag ångrar mig som fan. Det var första och sista gången och jag vill varna andra för att prova droger". Taadaaa! Så kunde han ha skött det hela så hade det inte blivit häxjakt på honom och det hade framförallt blivit mycket mindre pinsamt. För pinsamt är det. Som fan.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller med! Idiotiskt, korkat och pinsamt.

2011-09-13 @ 15:08:39
URL: http://iggbomt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0