Babysim

Ja, då har vi varit på babysim idag. Det var trevligt. Omklädningssituationen efteråt kunde jag klara mig utan. Tror det var den som knäckte mig. Somnade med Elisia vid halv sju och vaknade nu. Tror dock jag ger upp den här dagen och går och lägger mig igen. Hör att E sover väldigt oroligt nu så ska avsluta det här, och försöka kika lite på hollywoodfruar innan jag somnar om. Misstänker att jag kommer börja gråta när idiot-Isabelle Adrian ska ta hål i öronen på sitt stackars barn. Hemskt.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Bea

Varför blev du knäckt??

2011-09-06 @ 06:26:04
Postat av: Therese

Håller med, den situationen vill jag helst också vara utan. Jag var som en död fisk när jag kom hem, helt tom.

2011-09-06 @ 22:39:11
URL: http://iggbomt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0