Bedtime

Elisia har somnat på vår säng tidigare ikväll, och nu är det snart dags för mig att krypa i säng också. Idag har vi varit på mammagrupp och sedan bara varit hemma och haft det bra. Imorgon så ska Angelica komma och vara med oss ett par timmar. Det blir mysigt.



Jag buzzar just nu Natusans Bedtime-serie. Fick hem produkterna igår och ska testa dem under veckan och tala om för er vad jag tycker om dem. Hittills har jag fått ett positivt intryck, oljan går direkt in i huden, vilken den andra barnoljan jag har inte gör. Jag har också fått rabattkuponger att dela ut, så ni mammor jag träffar ska få sådana:)

"Sömn är viktigt för barnets utveckling. Natusan®s milda lavendeldoftande bedtime-serie har avslappnande och lugnande egenskaper för att främja bebisens nattsömn. Natusan®s bedtime-serie med avslappnande egenskaper kombinerat med en god natt-rutin är genom studier* bevisad att hjälpa bebisar till en god natts sömn.
"


Kommentarer
Postat av: Lisa- mamma till Isac <3

Låter som nåt vi skulle behöva! ;)

2011-10-27 @ 09:15:03
URL: http://lisasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0