Tok-fia

Imorse kom mamma och Bea en sväng. Sedan for jag, Elisia och Bea till farmor Lilly i stocka och hälsade på en stund. Efter det har jag inte gjort så mycket. Elin var hit och fick lite hjälp med ett CV. Så nu håller vi tummarna för henne! Nu sitter jag och filurar lite på facebook (detta fantastiska sociala medel) och övar engelskan. Haha! Man vet aldrig när man får användning för den ;) Rather sooner then later kan man ju tycka. "Man" är jag i detta fallet om någon undrade. Imorgon så blir det utekarsbad hos mormor och morfar i Marmaverken, längtar! Elisia får inte bada denna gång, känns lite väl kallt ute för det, och det är inte så värst roligt med förkyld liten tjej då sedan. Man får försöka tänka efter före dom gånger det är möjligt att göra det :)

Elisia har somnat i våran säng. Hon vaknade och var ledsen så det kändes enklare att lägga mig med henne och då somnade hon om rätt snart. Jag väljer den enkla vägen i dessa frågor, och har ingen fobi för barn i sängen heller så det funkar för oss :) Onödigt att krångla i onödan. (Ändå känner jag att jag måste försvara så nu slutar jag med det).

Imorse var gåstolen rolig en liten stund. Vågar inte ens titta bort en sekund när hon sitter i den för hon frigör ett ben ur den och ålar sig ur om hon ser nått på golvet hon vill ha. Lite riskabelt så det blir inte så ofta gåstol för hennes del. Men, ett par riktigt roliga bilder blev det iallafall!




Elisia i "fika-body" som hon fick av Mikaela häromdagen, tack!

Kommentarer
Postat av: Berith

Hon är sagolikt Gullig, så att det gör ont i hjärtat. Längtar efter att ni kommer nu men snart är ni här.

2011-11-04 @ 22:01:30
Postat av: Natalie

Nu sover vi en stund så ses vi snart!

2011-11-04 @ 22:07:31
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0