Omgjort igen

Svårt att få till en bra design på bloggen, särskilt nu när jag inte sitter vid datorn särskilt mycket. Vill göra annat känner jag. Men den får duga som den är nu, även om den inte ser lika bra ut i Internet Explorer som i Firefox t ex.


Det blåser som tusan, vilket är synd för jag vill vänta tills dess att det slutat blåsa innan jag tar en långpromenad. Men Jocke börjar jobba tre och det är trist att gå själv. Dilemma! Kanske fara ut till Arnöviken en sväng på eftermiddagen om jag känner för det då. I annat fall ska jag nog packa ner lite böcker och DVD-filmer, och kanske städa ur skafferiet. Imorgon ska jag träffa Sandra och Madde och deras småttingar (som iofs är stora jämfört med E).

Nej, dags för någon lunch tror jag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med, kanon att kunna blogga och läsa bloggar när man ammar! Jag slår nästan aldrig på datorn nuförtiden, hinns inte med ; )



Det är nog som du säger med blöjorna, en vanesak : ) Huvudsaken Agnes trivs i dom : ) Vilken sort kör ni med? Bra med tips!

2011-05-03 @ 08:37:54
URL: http://iggbomt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0