1 mars

Har varit på stan med Berith och Angelica och uträttat lite ärenden och tagit en fika. Var trevligt att fördriva några timmar där. Nu har jag slötittat på TV, och ska försöka hålla mig vaken för att se dårskapet på kanal 11 ikväll. Hur vore det om de gjort som tidigare Big Brother säsonger och helt enkelt tagit en ett gäng folk med lite olika bakgrund varav några var partynissar? Enkelt och det har funkat superbra. Nej, i år så har de headhuntat fram de största dårarna som man någonsin kan tänka sig. Vad händer? Jo, redan efter första veckan så har 3 personer blivit tvingade att lämna huset. Två stycken pga psykisk sjukdom. Känns oseriöst av tv11 tycker jag. Men jag kan inte låta bli att titta för det! Härligt att få förfasas och fascineras över dessa imbecilla människors tillvaro. Faktiskt! Men synd om dem som nu blivit utplockade pga psykoser och liknande. De borde inte ha fått vara där från början.


Kommentarer
Postat av: elin

helt stört att dom inte fick ihop ett bättre gäng, där folk pallar mer än några dagar innan dom blir knäpp!

2011-03-01 @ 22:43:04
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0