Kläderna på flickavdelningen

Visste att jag hade några bodysar med kortärm i strl 68 så letade fram dem imorse. Men ja tyvärr så använder jag inte dem på Elisia för de har knappar i ryggeb.Det gäller verkligen att tänka sig för när man handlar. Vet inte hur mycket det finns med knappar i ryggen eller "puffärm och puffben" som stasar stackars småarmarna/benen. Är ju antagligen inte allt för skönt att ligga och sova(eller vara vaken) på knappar i ryggen. Blir irriterad som tusan över att de ens gör sådana kläder till bebisar,-flickor eller inte. Men nog är det ett vanligare fenomen på tjejavdelningen allt... Samma sak att det inte ska finnas byxdressar till tjejer (utan puffärm/ben för en sådan har jag ju råkat köpa).

Nej, färdiggnällt! Nu ska jag sätta på lite nytt kaffe tills pappa och Bea kommer, lillsessan sover så sött, satte på radion i fönsteret så hon hör den när hon ligger här ute, blir det knäpptyst så vaknar hon direkt och kollar om hon är övergiven. Men radion verkar fungera kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0