Åh vad fint vi skulle kunna ha...

...men det fattas ett gäng tusenlappar för att allt skulle uppfyllas (men det kommer väl det med på tid och längd)
Imorgon tänkte jag att vi skulle börja måla lite. Tänkte börja imorgon när Elisia tar någon längre sovstund. Har jag börjar måste vi ju fortsätta. Jag skulle vilja ha vardagsrummet färdigt sådär inom en vecka. Men det fattas mycket för att det ska kunna bli klart. Bara en sådan sak som gardiner till alla rum utom sovrummet. Det är ju ingen idé att sätta upp gardiner i rummen uppe före de är färdiga, men nere skulle vi behöva iallafall. Skulle vilja hitta en till Dali-tavla också, samt svart ram till den och den vi redan har. Det tror jag skulle bli bra.

Ja, det blir nog bra tillslut! Nu har jag skrivit av mig lite så det är bäst jag också går och lägger mig och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0