Tänk om jag somnar, hemska tanke!

Lilla fröken Dernebo vill helst vara vaken numera. För somnar man så kanske man missar något väldigt spännande, så det är mycket bättre att vara vaken och gnälla över att det där jättespännande aldrig liksom händer. Nu har hon iallafall de senaste kvällarna somnat i hyfsad tid, i min famn i soffan där hon varit lite sur en stund innan hon somnar för att hon inte får hjälp att sitta upp. Tänk att man redan vid 4månader tycker sig veta bättre än sina föräldrar!

Nu sover det lilla underverket iallafall sedan 1.5timme och vi sitter och ser lite TV. Åh, jo förresten. det envetna förhållande jag haft till medela den senaste veckan har gjort att mjölken ökade på och verkar ha rätt bra kvalité igen. Jag har kramp i handen men är glad ändå!






Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Skönt att det verkar ha ordnat till sig med amningen!

Det där med sömnen är svårt nu tycker jag... tupplurarna är inte riktigt lika enkla att få till!



Hoppas ni mår bra! :)

2011-07-28 @ 22:49:19
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0