Måndag igen

Ja, här sitter jag och väntar på samtal från tandläkaren. De skulle dock ringa för en timme sedan så jag är säkert bortglömd. Skulle nog behöva lite antibiotika, har fått en läskig hosta och halsont också nämligen. Förbannade visdomstand! Nackdelen med att vara så klok som jag förstår ni.

Idag har vi varit hemma, lugnt och skönt! Tror Elisia behöver det, hon är himla grinig och har svårt att varva ner när hon är trött nu. Har väl blivit lite mycket för henne på senaste med dop och allt. Nu sover Elisia iallafall och jag har passat på att göra lite morotspuré och broccolipuré. På lördag är hon fyra månader så då är det dags att börja med smakportioner på riktigt. Ska handla hem och göra ett gäng andra pureér också, lika bra att göra och ha i frysen tänker jag. Tips på smaker?

Dopet gick bra och stort tack till alla som var med, och tack för alla fina presenter hon fått! <3







Kommentarer
Postat av: Berith

Den första bilden där var som ni varit hos fotograf tyckte jag, jättefin. Sen kan du oxå göra kött att mala och frysa in, likaså fisk och såser till detta, kanon att bara behöva koka en potatis till,

2011-07-11 @ 18:29:17
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Emmis

potatis och blomkål, men majs brukar vara en favorit.

2011-07-11 @ 20:56:13
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: farmor

Oj vilken fin bild den första! Den vill jag ha Natalie. Sen vill jag bara säga att du är en ovanligt duktig tjej. Bra att du tänker på att ge henne vanligt käk. Så duktig var inte jag.

2011-07-11 @ 21:14:02
Postat av: Mormor

Fina kort! Inger: nu har jag den första bilden;) Högerklicka på den och spar i din dator. Det gör jag med alla fina bilder som jag vill ha. sen kan man bara bifoga dom till tex Expert och få dom i papperskopior, Bra va? =)

2011-07-15 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0