Lördag

Blir dåligt med bloggande. Men så får det vara :) Jocke och Elisia ligger och sover nu, så jag har en stund för mig själv. Ja, inte för att den förstnämnda är så krävande när han är vaken heller men ändå,haha. Jag har gjort en massa fler pureér idag, så nu finns det av det mesta så det är bara för lillfröken att smaka nu då :) Vi var  till Albert och Herbert och Kjelles en sväng på förmiddagen, roligt och lite ovant att Jocke är ledig. Men nu ska han ju vara det varje helg så det blir bra.

Tänk att vi haft våran älskade underbara Elisia i 4månader nu! Goa gullunge! <3

Ptja,det var väl vad  jag hade att säga nu.




Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt hon är lillfia!



Jag känner mig minst sagt vilse i denna smakisdjungel, så jag tänkte att du som verkar ha lite mer koll, kanske vill dela med dig av några tips? : )

2011-07-16 @ 22:25:24
URL: http://iggbomt.blogspot.com
Postat av: farmor

Kära älskade barnbarn! Du får mitt hjärta att smälta fullständigt. Pussar och kramar från farmor och farfar.

2011-07-17 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0