Pessimist-Natalie

Drömmer en massa tok när jag sover. Ja, alltså det är väl när man sover som man brukar drömma för det mesta. Inatt drömde jag att vi var på förlossningen och fick göra kejsarsnitt (vilket jag är hemskt rädd för) och att vi fick en flicka som hade läppspalt. Jag var så himla glad att hon "bara" hade läppspalt och hon var hemskt söt. Säger lite om vart ribban ligger! Återstår att se om 25 dagar (give or take).

Både jag och Jocke är lediga idag och vet inte riktigt vad vi ska hitta på, tror jag ska lägga som förslag att mysa ner oss i soffan och se "I rymden finns inga känslor". Jag tycker ofta att det är skönare att se film på dagen eller eftermiddagen än på kvällen. Slipper vara så trött. Är ju en pärs att hålla sig vaken till klockan 22 för att se Big Brother, varför skjuta sändningstiden 3 timmar mot för när det gick sist?






Kommentarer
Postat av: Amanda

De kanske skjuter på tiden pga att (de tror) det kommer blir mer barnförbjudet och vid den tiden kan man ju visa det. :)



Du får gärna skicka minnet när du är klar med det. Jag kan föra över pengar för mobilen och frakt för minnet om du vill. :)

2011-02-22 @ 10:40:28
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja helt sjukt vad man drömmer, värsta än så länge för mig var för någin vecka sedan, drömde att det låg en död hel fisk på en stekpanna under min säng och snarkade! Haha vaknade och skulle smälla till fisken så att den blev tyst men det visade sig att jag "bara" behövde smälla till Tommy för att få tysta på "fisken" haha. Tommy höll på att garva ihjäl sig när jag berättade på morgonen!

2011-02-22 @ 12:16:05
Postat av: Natalie

Haha, jadu Sanna det var ju också en dröm hörru!

2011-02-22 @ 20:39:25
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0