Nu får det vara nog!

Nu får jag nöja mig så länge. Börjar bli dags att göra någonting annat än att bara sitta vid datorn hela dagen också. Ska fixa till en kycklinggryta så det är färdigt när Jocke kommer hem från jobbet, han slutar rätt sent idag så då är det skönt om det är färdigt. Jag tycker att det är mysigt nu när det börjar bli mörkt och jag har tänt en brasa i vardagsrummet. Imorgon åker jag och spenderar dagen med mormor och vädret är okej, tycker tiden går så sakta nu så det är bra att sysselsätta sig på dagarna.

30 Dagar till BF idag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det var nån som skulle hälsa på mig också, men det har jag inte sett nå utav. hmpf.

2011-02-17 @ 17:53:26
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men prova svara i telefon på förmiddagarna så ska du se att du kan få besök! Spikar inte gärna en dag bara, för vissa nätter sovar jag inte. Puss på´re!

2011-02-17 @ 17:57:20
Postat av: Berith

åh vad skoj att du skaffat blogg! puss

2011-02-17 @ 20:50:42
URL: http://berithmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0