Blogg 6.0

Eller nått sådant. Kan ju dock vara roligt för någon, ja mig iallafall! ;) Kan redan nu säga att tjat som att "Du måste uppdatera bloggen" eller "Skriv om det eller det" kommer att ignoreras alternativt leda till att den avslutas och blogg 7.0 startas helt utan din vetskap. Ungefär så ser det ut!

Header och design lämnar en hel del övrigt att önska, men jag har inget photoshop sedan jag köpte ny dator och har ingen jättelust att betala för det kalaset. Försöker att lära mig ett annat program så får se hur det hela utvecklas. Ser det konstigt ut här så beror det på att bloggen är under uppbyggnad. Ideér mottages tacksamt!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hahaha; "kommer att ignoreras alternativt leda till att den avslutas och blogg 7.0 startas helt utan din vetskap." Verkligen jätteroligt!!! Kul att du är igång, äntligen får min vardag lite mer guldkant!!! ;)

2011-02-17 @ 23:04:48
Postat av: Carro

Åh är du duktig på att göra designer? Är så jäkla less på min men jag har ingen aning hur man gör?

Får du tid över och känner att du har lust så säger jag ju inte nej om du vill göra en ny åt mig? (a) ;)

2011-02-18 @ 13:58:42
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Natalie

Duktig vet jag väl inte! Du ser ju här hur långt min förmåga sträcker sig

2011-02-18 @ 15:19:32
Postat av: Carro

Jo men den behöver inte vara så märkvärdig, lite bilder, nån text, snygg bakgrund. Har du lust så prova gärna :)

2011-02-18 @ 16:19:20
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Natalie

Låter som ett projekt jag kan pyssla med i helgen:)

2011-02-18 @ 16:47:30
Postat av: Carro

Härligt. Bilder har du ju från facebook, jag förutsätter att du inte använder grisbilder :P Hahah. Och enkla färger, svart och vitt, kanske lite rosa? :P Gärna nått sött på mina katter.

Ja det ska vara rock n roll helt enkelt. Jag!

Vart det mycket nu?

2011-02-19 @ 10:20:42
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0