Amerikansk förlossning

Kikade en stund på förlossningskliniken nu på tv4fakta, men såg inte färdigt. Hur spännande är det att se 6kejsarsnitt på rad liksom? Visst, det är ju inte osannolikt att det blir kejsarsnitt för egen del också, det blir ju det för många. Men det är ruskigt trist att se dem på TV. Jag har på känn att jag dessutom inte kommer vara hälften så sminkad, sprayad och smärtfri som de amerikanska kvinnorna i det läget!

Blev inget av med att åka till mormor och morfar idag, ringde redan igår till dem och sa att jag kommer en annan dag istället. Det var ju bra, för imorse körde Jocke fast bilden och fick ta bussen till stan så jag hade inte tagit mig härifrån iallafall. Skulle helst behöva en traktor nu för att få loss den.

Nu får det bli kaffe och dator ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0