Stockholm

Imorgon ska vi åka till Stockholm och hälsa på fastrarna och farmor(mina). Blir säkert jättetrevligt det, men jag hoppas att Elisias kvällsrutiner som blivit så bra trasslas till. Men jag tar med pyjamas och byter till det när vi far hem, så får hon somna i bilen så kaaanske det går att bara lägga över henne i spjälsängen så kan hon vakna hemma pigg och glad på tisdagmorgon. Återstå att se hur det blir med den saken :) Blir en hel del att packa när man ska iväg med en bebis, om så bara över en dag. Men tror jag förberett det mesta nu!

Imorse blev det promenad med Berith, imorgon ska jag kolla hur mycket jag gått ner denna vecka. Förra tappade jag 3.2kg så det lär ju vara betydligt mindre denna vecka, men ska bli kul att se iallafall.

Apropå att vi ska spendera en heldag med pappa imorgon så slänger jag in en fin bild på honom och Elisia. (Bea har ju redan lagt upp den i sin blogg så då lägger jag upp den helt utan att fråga...


Kommentarer
Postat av: kattis

sv. ne men de verkar så. har försökt utan napp och ibland funkar de ibland blir han bara så arg att han inte får tag i tutten så då får han ta nappen. V härligt å höra att fler använder dem. Får man fåga hur länge du använde den??? På bb säger dom att man ska sluta så fort som möjligt, men bvc sa att jag skulle köra med de så länge de funkar =)

2011-08-14 @ 20:56:37
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0