Växer och blir stor <3

Igår var vi in på bvc för läkarkontroll av Elisia, hon är fullt frisk och stark. Är nu 57cm lång och väger 5354gram. Stor tjej och 56-kläderna börjar bli för små, vissa plagg kan hon inte alls ha längre. Det går fort!  Måste nog ner och shoppa lite mer kläder i 62 någon dag snart.

I övrigt så rullar allt på, igår var jag hos moster efter bvc-besöket. Vi tog en promenad och surrade, mormor var också med:) Imorgon får vi besked om det kanske blir lite närmare mellan oss! Spännande.

Nu ska jag ut och ta en promenad i den härliga vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi va hos läkaren idag och allt såg fint ut :) Isac har precis börjat med 56 och jag tycker redan han är stor :) Måste också köpa lite mer, det blir ju rejäl åtgång av allt kräk, kiss å bajs.

Han har iaf börjat lägga på sig nu när vi ger tillägg, 55cm å 3945g :)

Men han ligger lite i lä jämfört med Elisia ;)

2011-04-14 @ 13:08:09
URL: http://lisasdag.blogspot.com
Postat av: Lisette

Men då kan hon ju snart ha barbapappa-pjamasen! :D

2011-04-14 @ 17:00:15
Postat av: Berith

jag håller alla fingrar och tår som jag möjligtvis har! skulle vara toppentrevligt om det blir närmare tycker jag!

2011-04-14 @ 22:45:03
URL: http://berithmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0