Söndag

Lillan ville absolut inte ligga ensam nu när hon var pigg och vaken. Jag ville dammsuga, så jag stoppade henne i babybjörnen och dammsög både uppe och nere. När jag var färdig så sov hon så gott trots att jag tycker hon ska ha hängt och slängt och det varit en massa oväsen. Är ju visserligen väldigt bra att det inte bekommer henne att det är livat runt omkring.

Väntar på att pappa ska komma och ta en promenad med mig, är så tråkigt att gå ensam så det var trevligt att han vill följa.  Bäst att röra lite på dököttet om jag ska gå ner 35kg till jul. Lär nog bli svårt annars ;)


Lägger in en bild då hon är vaken också ;) Dock inte dagsfärsk.


Kommentarer
Postat av: Amanda

I början är de ju vana att det låter och gungar mycket eftersom de faktiskt har legat i en mage i bra många månader och guppat omkring och därinne är det ju ljudmässigt som vid en motorväg ungefär. Är nog värre för dem om det är helt tyst när de är väldigt färska. :)

2011-04-10 @ 13:50:36
URL: http://feefifofum.blogg.se/
Postat av: Inger Dernebo

Älskade lilla gumma!!!!

Det är bra Natalie att du inte vänjer henne vid total tystnad. Då blir hon mer lättsam för er.

2011-04-10 @ 14:32:48
Postat av: Lisa

Vilken bra idé :) Har ingen bärsele men om man ska lyckad städa kanske det vore nåt ;)



Va duktig du är med promenader! Har minst 15kg att bli av med jag med. Satsar på att ha tappat det till midsommar, men då måste jag nog lägga på ett kål. Man kan ju inte dieta nu under amningen så det är väl bara att röra sig som fasen antar jag ;) Ovant efter en hel graviditet av latande bara ;)

2011-04-10 @ 20:06:47
URL: http://lisasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0