Framkallat kort

Fick hem korten som jag skickade in i helgen att jag ville ha framkallade. 100kort och 29:- för det tycker jag var fullt överkomligt! Ska försöka framkalla lite kort varje månad nu ett tag, kan ju vara roligt att ha "riktiga" kort kvar sedan också. Måste se till att köpa någon bok att sätta in foton i. Någon som har tips på bra sådan?

Vi såg precis en film, "Grown ups", den var riktigt skoj. Ångrar dock att jag inte tog tillvara på den tiden till att sova lite själv istället. Elisia sover fortfarande men nu känns det som att det inte är någon idé att blunda lite för hon vaknar nog snart, lillskruttan.

Kikar på "Teen mom" och är rätt glad att jag är 25 och inte 15. Tror att det är betydligt jobbigare att ha en bebis när man är 15, man har ju fullt upp med sig själv i den åldern, så det lär ju vara övermäktigt att ta hand om någon annan också. Men för vissa verkar det ju /typ/ fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0