Dagarna går fort!

Tycker att dagarna går så vansinnigt fort nu, men det gör inte så mycket det heller egentligen. Idag har vi varit och hälsat på Lennart och sedan for Jocke och jobbade och jag blev lite spontant inbjuden till Åsa och Andreas på middag. Det var jättetrevligt, vi får försöka hinna ses oftare! :)

Vill att det ska bli slutet av Juni nu så vi förhoppningsvis kommit iordning. Känner mig lite stressad vid tanke på allt som ska göras vid flytten. Men det kommer bli otroligt skönt när det är gjort! Längtar efter att få ordning och få fint. Vi ska gå och kika på lite tapeter någon dag då Jocke är ledig och inte vi har något annat att göra. Är ju en del tapeter att välja när man ska tapetsera om nästan alla rum. Ska bli roligt att få göra om som vi vill ha det. Får väl ta hjälp av Elin om vi behöver smakråd ;)

Lilla E sover fortfarande hela nätter med undantag för några minuters amning vid fyratiden. Sover större delarna av dagarna också. Nu har hon ju bara varit med oss i sex veckor hittills så det hinner väl ändras det med antar jag, men jag var tvungen att fråga på bvc sist om det var normalt att sova så mycket, och det var det tydligen. Hon är pigg, glad och nyfiken när hon är vaken iallafall :)

Ja, det får räcka som uppdatering för denna gång, hoppas ni alla får en trevlig valborg!


Åsa och Elisia


Lägger in en bild när hon är vaken också!


Kommentarer
Postat av: elin

bara att säga till när du vill ha hjälp:-)

2011-04-30 @ 22:58:04
URL: http://flieo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, njut av att hon sover bra!! Jag är överlycklig om jag hinner både äta och ta en tupplur medans Isac sover. Han skulle helst va vaken dygnet runt om han pallade ;)

2011-05-01 @ 19:46:37
URL: http://lisasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0