Hej Hej Hallå bloggen!

Blir hemskt lite bloggande då jag aldrig får sitta med datorn på dagen då Elisia genast ska åt den. På kvällarna har jag annat för mig :)

Vad händer då? Ja, full fart på lillfröken, och då menar jag full fart. Tar ca 10sekunder att ta sig vart som helst i huset och göra nått hon inte borde;) En riktig klätterapa, igår kom hon på tekniken för att klättra upp i soffan, toppenbra! Jag är inteee ett dugg orolig att hon ska hinna upp innan vi hinner se och ramla och slå huvet i soffbordet. Stark som en oxe är lilla fröken och envis som en åsna. Verkar förstå mer en vi ger henne cred för. Att hon är bestämd är det ingen tvekan om, och energisk! Men go och glad och alldeles underbar <3

Lite vardagsbilder

Vart är babyn i röran?





Okej, makaroner och korv kan jag äta, men bara lite!

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Edison ska också trycka på datorn så fort jag försöker använda den. Så nu blir det bara lite när han sover vilket ju bara blir mindre och mindre :S Han petade loss page up knappen för ett tag sen haha..



2012-01-13 @ 10:17:44
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja visst är han duktig! mamma hjärtat smälter tror nog Elisia oxå kommer att gå så stadigt om några dagar! Håll oss uppdaterade! :-) kram

2012-01-16 @ 09:33:06
URL: http://sannasliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0