Tjockis

Ikväll har jag och Åsa varit till en Cambridgekonsulent och skrivit in oss. Är superpeppad. Startar imorgon då!Kul. Tänkte blogga om viktminskningen i ett annat hörn av bloggen. HÄR för den som är intresserad.

Elisia är fortfarande förkyld. Hade lite feber idag men verkar ändå pigg, men har lite kort humör. Antagligen för att hon är trött då hon inte kan sova som vanligt på grund av snorande. Nej, nu ska jag ta och kasta mig i duschen en sväng innan det är dags att sova. Vill gärna hinna få någon stunds skönhetssömn om lillfis ska vara lika orolig som föregående natt.

MEN något som är positivt är att hon älskar vällingen, och äter gärna! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag antar att ni redan har nezeril nässprat från 7 månader, annars läre jag tipsa om den. Tror vi införskaffade den när Oliver var 6 månader och det fungerar klockrent istället för att hålla på med droppar å sånt. :)



Sen är det ju alltid bra att skölja näsan med koksaltslösning innan sänggående, det + nässprayen har räddat många nätte för oss.

2011-09-21 @ 08:02:54
URL: http://feefifofum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0