Award/utmaning

Award/utmaning

Jag har fått en award/utmaning av Lisa
Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig… Gör jag pinsamma workoutpass framför teven.
2. Jag går aldrig hemifrån utan… Mobilen, nycklar och Elisia(oftast)
3. Min blogg heter som den gör för att… För att jag heter så.
4. Om jag vågade skulle jag… Kan faktiskt inte komma på nått!
5. Om 10 år kommer jag att… Ha världens finaste troll som går i trean. Vara färdigutbildad, ha ett jobb jag trivs med (eller åtminstone tjänar bra på;)) och förhoppningsvis ett  syskon till Elisia.



Jag vill skicka vidare denna utmaning till Amanda, Sanna, Bea, Carro och Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0