Säsongsstart

Har såklart blivit rejält förkyld. Känner mig tuggad, svald och utspottad igen. Tyckte jag mådde dåligt i morse och har bara känt mig sämre under dagen. Började ta KanJang för någon dag sedan då jag hade liite ont i halsen. Så det verkar ju inte funka sådär vidare-värst bra. Elisia snorar och hostar hon med, men har varit vid gott mod idag. Missade babysimmet gjorde vi också, men det är ju ett helt gäng gånger till, så vi hinner nog vara med vi också! Nu har jag gnällt klart.

Hoppas på att jag kan få hem "Tjärven" och "Låt de gamla drömmarna dö". UNDERBART att få höra på John Ajvide Lindqvist igen. Att höra honom läsa sina böcker tar bokupplevelsen till oanade höjder. <3

Ikväll börjar Robinson såg jag, det kan ju vara roligt! Stor fördel med höstarna, mycket att se på TV och Robinson brukar ju alltid funka. (Förutom den där gången då de satt mest i ett träsk och kliade på myggbett. Det var inte så festligt att titta på) Paolo Roberto säger att denna omgång ska bli roligare än tidigare säsonger men det återstår ju att se!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh jag älskar också hösten när alla program kommer igång igen. Längtar efter Idol och Sveriges Mästerkock.. Och hoppas på en ny säsong av BB i vinter.. :)

2011-08-30 @ 10:32:16
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

Vad tråkigt att ni blev sjuka! Krya på er!Kram

2011-08-30 @ 10:52:55
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0