Idag då?

Idag blir det mammaträff hos Lisa om en timme, misstänker dock att bli bara kommer vara tre ifrån mammagruppen som kommer. Men det är ju trevligt iallafall :) Hoppas på finväder senare under dagen så kanske jag går och besöker moster med familj och tar ett dopp efter lunch! Ja, Elisia vill helst inte amma nu, bara när hon är alldeles nyvaken på morgonen. Övriga mål sparkar, skriker och slåss hon. Kanske man gör så om man inte tycker sig få tillräckligt med käk?

I övrigt så är hon väldigt rörlig lilla fröken rullar runt både från rygg till mage och tillbaka. Nu ligger hon i babygymmet och motionerar och använder sin ljuuuuusa överljudsstämma till att skrika så det slår lock för öronen. Inte för att hon är missnöjd utan för att det är roligt att låta så uppenbarligen =P

Nu måste jag göra oss i ordning!




Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Precis så var ju Edison innan jag gav upp med amningen! Kämpade på i tre veckor men det kändes inge roligt att "tvinga" honom att amma till slut när han inte ville! Om det var för lite eller rann för sakta vet jag inte men jag gav upp till slut... Hoppas det fixar sig för er om du vill fortsätta!!



Kul med mammagrupp hoppas ni har haft det trevligt! :)

2011-08-01 @ 15:01:26
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0