Tiden är ur led.

Vi har haft en härlig dag! Som de allra flesta dagar, men gud vad fort tiden går när man är föräldraledig! Woooop så är det en ny vecka. Jag vill passa på att be om ursäkt till alla människor som ringer och jag glömmer ringa upp. Jag skiter inte bara i er, jag glömmer. Men ring gärna igen om jag inte hör av mig... <3

Igår var vi på mammagrupp på bvc, och denna gång var en dietist där och informerade om kom med lite råd och tips. Att barnet ska få kladda, visste jag och har gjort tidigare också, men idag släppte jag lös henne fullständigt. Kladd överallt, men hon åt 75%portion till frukost och 85% till kvällsmat!! Gröt vad detta alltså. Snacka om skillnad, hon som max brukar få i sig 2matskedar. Hoppas det funkar med allt annat också... Synd att jag inte har någon bild från en stund senare än den jag lägger in här under... Sedan fick hon bada =) Idag är också första dagen hon inte snorar eller rosslar när hon sovit en stund! Skönt. Längtar efter att få gå på babysim nu. Känns som om vi missat massor nu när vi varit hemma två gånger i rad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0