Dumma symaskinsskrälle!

Jag som trodde den var frisk igen sedan ett besök på syhuset. Men det var den inte. Trist, jag som så gärna ville sy! Men men! Ska höra med Elisabeth om hon vet vad felet kan vara, annars får jag väl bita i det sura äpplet och lämna den på verkstad/köpa ny någon gång i framtiden.

Annars då? Vi är mycket piggare här hemma. Jag har lite hosta kvar, och Elisia är lite snuvig när hon sovit men pigg i övrigt. Och otroligt glad. Räcker med att man råkar titta på henne så skrattar hon högt :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt unge! Man blir glad av att tita på henne!

2011-09-01 @ 23:04:19
Postat av: Sanna

Entita

2011-09-01 @ 23:05:23
Postat av: Lisa- mamma till Isac <3

Usch jag skulle behöva lämna in med! Har varit paj länge, och jag har alltid sytt jättemycket förr men det har ju lagts på is liksom.



Skönt att ni är piggare!! :)



Vill också köpa ny skötbädd och spjälskydd. Tummen kommer ju inte funka i Isacs rum sen :) Nåste bara hitta dom perfekta!

2011-09-02 @ 07:19:42
URL: http://lisasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0