Sju veckor

Idag är Elisia sju veckor gammal, känns som om vi alltid har haft henne samtidigt som det känns som om det var alldeles nyss hon föddes. Lilla hjärtat

Började dagen med att åka till stan för att ta en promenad med Therese, tack för sällskapet det var jättetrevligt! Sedan for jag till Elin och lunchade med henne och Hans och surrade lite. Efter detta svängde jag förbi hos moster och umgicks lite med henne och hennes barn. Passade också på att lämna en sovande Elisia där för att åka och handla lite, och tog med mig Angelica som ville följa istället. Gojäntan som blivit så himla stor på så kort tid tycker jag! Jag har alltså haft en härlig dag i stan med andra ord. Sex veckor kvar tills vi flyttar nu. Hoppas dom går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0