Vecka 39 och morgontrött

1vecka och 6dagar kvar till BF-datumet, 1vecka och 1dag enligt tidigare UL och mig själv. Spelar ingen roll egentligen för den kan ju komma när som helst eller om flera veckor förstås. Svårt att sova då foglossningen spökar igen efter en tids paus. Har suttit nu och tittar på "Förlossningskliniken" på Tv4fakta, det är ju trevligt att ha nått att se på när jag ändå är vaken den här tiden. Börjar ett till avsnitt om tio minuter på tv+.

I eftermiddag är vi bjudna till Elin och Hans, det ska bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: Berith

13 dagar kvar! det är ju ingenting, ja inte för mig men för dig kan det ju kännas länge så klart. Men det närmar sig varje fall och jag längtar såååå!! Vill få snosa, pussa och handla kläder!//Moster

2011-03-06 @ 09:17:46
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag blir så lycklig när jag tänker på att vi får en liten skit snart <3

2011-03-06 @ 10:11:14
Postat av: Natalie

Ja, jag med! <3

2011-03-06 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0