Fredag igen

Inte gjort så mycket idag heller, drog en repa till stan och träffade mamma och pappa efterpå varandra. Hem, somnade, vaknade, typ. Sitter och slösnackar lite på msn nu. Imorgon kanske det blir städ på lite högre nivå har jag tänkt. Plocka iordning lite i barnrummet och så kanske? Vill visserligen att det ska se ut på ett helt annat sätt, men men.

Ah! Jo, förresten. Jag har uppmärksammat att min blogg är lite småful för er som (av någon orsak) använder Internet explorer. Massa andra sidor ser B-iga ut för er också i och för sig så ni kanske är vana. Men nu har jag talat om det iallafall ;)

HÄR kan man ladda hem en riktig webbläsare för den som är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag jobbar i morgon om ni vill låna släpvagn om det är på SÅ hög nivå ni ska städa ;)

2011-03-04 @ 22:12:28
URL: http://bealiciouswesth.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nej, Jocke jobbar så tyvärr inte på så hög nivå! Men tack iallafall :)

2011-03-04 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0