Förlossning och förlossningsTV

Sitter och tittar på "En unge i minuten", och snart (om två dagar) är det två veckor sedan jag själv "var där".  En häftig upplevelse jag inte skulle vilja vara utan och jag skulle gärna göra om det igen, det var en jättefin förlossning och det bidrar väl. Vad som var skönast var att under hela förloppet veta att Elisia mådde bra. Annars hade jag nog blivit otroligt stressad och blockerad om jag känner mig själv rätt.

Här bjuder jag på en bild tagen alldeles precis efter att hon kommit ut <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill oxå ha fått upp mitt barn på bröstet! Kan inte alls titta på en unge i minuten längre, blir bara besviken! Känner mig snuvad på det bästa även om jag har det bästa här i famnen!

2011-03-28 @ 22:33:38
Postat av: Natalie

Vad tråkigt att du känner så sanna, men nästa gång kanske du kan få det? Förstår att det måste vara jättetrist att vara besviken på förlossningen, kram

2011-03-29 @ 08:56:12
Postat av: Mamma

Mina underbara älsklingar!

Puss på er!

2011-03-29 @ 08:57:21
Postat av: Berith

vad fina Ni är!!! Puss

2011-03-29 @ 10:15:02
URL: http://berithmedh.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Det är inte utan att man blir sugen på en förlossning. Vad säger du om att ha svärmor med nästa gång.....?

2011-03-29 @ 19:23:17
Postat av: Natalie

Javisst, men då vill nog mamma vara med också, och man får ju bara ha med två! Men Jocke har ju varit med en gång nu så han kan ju stå över nästa. Haha ;)

2011-03-29 @ 20:48:09
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0