Optimist, javisst!

Nog är jag optimistiskt lagd som ens klär på lillfisen på morgonen. Jag får ju ändå byta, efter en kvart eller kanske en halvtimme. Ibland så kan hon ha dem nästan en hel timme men inte längre. Varför ens försöka? Hädanefter blir det endast blöja första timmarna på morgonen tror jag. Passar väl också bra med vädret vi har nu!

Idag ska jag fortsätta med ihopplock/packning/städ/släpvagnslastande under de stunder Elisia sover. Åh gode gud kommer detta någonsin bli klart?

Nån som  har tips på bra ugnsrengöringsmedel förresten? Det jag har är fullkomligt värdelöst...


Kommentarer
Postat av: Emmis

Yes powerspray, den är super, spraya på, låt verka ett tag, torka sedan rent, underbart bra... :)

2011-06-10 @ 16:57:24
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0