Onsdag och lite gråmulet

Skrev för något inlägg sedan om svårigheten att ha tunika/tröja på bebis. Fick då tips av Therese om att köpa bodys som är linnen eller vad man ska säga, att ha under. Sagt och gjort! Fungerar toppen, så nu ska alla fina kläder vi fått och köpt användas. Tröjorna/tunikorna åker inte upp lika lätt med en tunn body under, och gör den det så visar hon inte hela magen :)


Nu väntar jag på att lilltrollet ska vakna och äta lite och umgås. Sedan blir det kanske en promenad på Stensö med Hanna och hennes killar. Ganska skönt att det är lite gråmulet om man ska promenera tycker jag. Igår var vi på stan och jag var till doktorn som inte trodde att jag skulle dö, vilket var glädjande förstås! Har haft ångest över de där knölarna i nästan ett år så det är skönt att ha kollat upp det iallafall.

Lisette hade köpt en barbapapa-body och en jättefin barnvagnsleksak till Elisia medan jag var på hälsocentralen. Gullfia. Hon har ju turen att ha världens gulligaste mostrar lilla Elisia. Apropå världens gulligaste mostrar! STORT GRATTIS BERITH på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: therese

Kul att du tyckte det funkade :)

2011-06-01 @ 12:05:01
URL: http://theresesandberg.blogspot.com/
Postat av: Therese

Det kör vi också med, funkar kanon : )

Men visst finns det väldigt mycket opraktiska kläder?

2011-06-01 @ 12:19:52
URL: http://iggbomt.blogspot.com
Postat av: Berith

Men tack Älskade du! <3<3<3 ja du fick ju en efter Angelica som var en body med kjol utanpå typ...så det där måste ju vara kanon det! roligt att kunna använda sig av det man fått. Sen gör dom mkt knepiga kläder till så små barn men dom behöver man ju inte köpa heller ;)vi ses sen puss

2011-06-01 @ 12:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0