Onsdag

Vaknat ett gäng gånger inatt, och svårt att somna om. Ska väl vara så antar jag. Hade tänkt åka in till stan en sväng idag men hoppar nog det, kallt och hemskt ute! Har tidigare brukat hitta på saker när jag varit ledig, men nu vill jag helst bara vara hemma av någon anledning. Orkar inte riktigt! Ser dock fram emot att gå till barnmorskan på fredag.

Tänkte skriva ett stycke här om hur mycket jag ogillar Fortum och deras små påhitt, men jag orkar inte riktigt.


Nu är det dags att ta med den här appareten in i sovrummet och slötitta på min favoritdoktor-House. Utseendemässigt så är House och Jocke lite lika varandra. House 20år äldre dock.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh tack det vore jättesnällt. Hör av dig om du har tid då..annars förstår jag 8) Ha det fint.

2011-02-23 @ 13:36:19
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Ja de kanske är så där Jocke kommer se ut om tjugo år? Kanske vi ska se till att han går läkarlinjen också!? ;)

2011-02-23 @ 17:01:36
Postat av: Mormor

Kan han vara lika cynisk Nej jag tror inte det!

2011-02-23 @ 22:29:48
Postat av: Natalie

Nej, det var därför jag skrev "utseendemässigt" kursivt. Det cyniska står jag för i den här familjen. (Hela släkten tror jag)

2011-02-23 @ 23:09:29
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0