Trötter

Varit på stan och träffat Hanna och hennes lilla familj. Vi var på Ming´s och blev mer eller mindre utkastade typ när vi svalt maten. Lite märkligt kan man ju tycka, särskilt eftersom det knappt var några andra där... Kom hem och somnade och är fortfarande lika trött så funderar på att avsluta den här dagen och gå och lägga mig igen.

Imorgon ska jag in till stan och handla färdigt det sista tillsammans med Lisette, sedan ska jag till barnmorskan 13.30. Haft mer eller mindre ont hela dagen men nu har det gett med sig, förvärkar antagligen. Ptjaa, det var väl ungefär vad jag hade att komma med idag!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din header, enkel och snygg...

2011-02-24 @ 22:43:29
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Natalie

Tackar! Jag är nöjd med den :)

2011-02-24 @ 23:21:22
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0