Shopping och barnmorska

Har varit in till stan en sväng och fått sällskap av Lisette och handlat lite grejer. Om ett tag ska mamma komma och käka plankstek med oss, eller ja det dröjer väl en stund ännu. Har även varit till barnmorskan och allt var bra där, barnet har mycket riktigt sjunkit och är ordentligt fixerat, antagligen det som gjort ont. Nästa besök blir 15mars är det tänkt, men jag har tänkt att det inte alls blir nått besök då Vilket förmodligen kommer att hoppa och bita mig i arslet. (Mitt egentliga datum är ju faktiskt 14mars)

Köpte en gullig barbapapafilt som jag råkade ramla över!

Nej, nu ska jag gå och göra iordning potatismoset så att det är färdigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0