Ny vecka

Har knåpat ihop en ny design åt Carro, så kika in där! Nyss fått lite middag i magen och ska nog lägga mig på soffan en stund och blunda lite så jag orkar se på spektaklet på tv11 ikväll! Hysteriskt roligt kan det komma att bli, synd bara att de flesta deltagarna i nya BigBrother pratar skånska. Jag är inte överdrivet förtjust i det, tycker det är otroligt jobbigt att lyssna på. Men kan ju inte låta bli att titta iallafall!

Tror jag ska göra en Marilyn Manson inför nästa graviditet, dvs operera bort de nedersta revbenen. Tror det kunde vara väldigt praktiskt! Om de skulle vara tvungen att göra ett kejsarsnitt av en eller annan orsak kanske jag kan be dem slita med något revben när de ändåså är där och grejar  ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Återigen: tack, tack, tack, tack, TACK!

2011-02-21 @ 18:43:46
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha, ja det var så lite så :)

2011-02-21 @ 18:44:49
URL: http://saranatalie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Natalie. Jag är Carros moster(dock bara fyra år äldre än henne) ;) ... och såg hur snygg design du gjort på hennes blogg. Så jag tänkte fråga om du har möjlighet, tid, lust att fixa min med. Just nu har jag bara en tråkig sådan där mall som jag tagit från nån gratissida. Vill göra den personlig och stilig, men ändå enkel... du kan ju tänka på det iaf. Ha det fint/Jenny

2011-02-21 @ 18:52:23
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0