Full fart idag! Bvc besök först, nu väger ...

imag0284_1302115 (MMS)

Full fart idag! Bvc besök först, nu väger fröken 5076g och är 56cm lång. Var in på apoteket efteråt och köpte minifom-droppar på bvcs inrådan, nu kanske hon slipper vara bubblig och besvärlig i magen. Besök av massa människor jag tycker om fick vi sedan, mormor,morfar,Angelica, Lisette, Bea och pappa har varit här. Så glad att vi fick tillbaka skodan från verkstaden igår em så jag fick plats att ha med vagnen till stan. Dags att göra oss av med gammelvolvon snart!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har också köpt det! Hoppas verkligen det hjälper lilleman att bli lite lugnare. Han hade gått upp 300g på mindre än en vecka, så käk får han iaf :)

Visst blir dom stora fort?? Tycker redan det hänt så mycket!

2011-04-07 @ 10:46:12
URL: http://lisasdag.blogspot.com
Postat av: Inger Dernebo

OH vad hon har växt!! Inte undra på att hon behöver sova mycket. Nu ser jag att hon har ögonen öppna. Det blir spännande framöver våren då hon börjar att kommunicera. Längtar efter lilla byltet!

2011-04-07 @ 13:06:31
Postat av: Inger Dernebo

Det är första kortet som jag kan se likheter med Jocke. Vi har ju en del trollungar på Bosses sida men Jocke var betydligt ljusare, mörka ögon men ändå ljus. Men när jag ser Elisia i profil ser jag JOckedrag.

2011-04-07 @ 13:10:16
Postat av: Lisa

Nja, jag vet inte ang nappen. Testade på de "sämre" bröstet, men han fick samma panik efter en stund så jag vet inte om han fick ur nå mjölk. När jag tog bort den hörde jag hur han klunkade iaf. Det är verkligen en hel vetenskap med ammandet! Det hade iaf inte jag förväntat mig innan man blev mamma..

2011-04-07 @ 19:49:13
URL: http://lisasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0